Luni, 08 Mai 2017 12:31

UPB a câștigat un proiect internațional CATALYST finanțat prin Programul Erasmus

banner-CATALYST

Communicative Approaches in University Vocational Teaching Methodology focusing on Improving Educational Yield and Sustainability (CATALYST)

  Project Description - English version

Universitatea Politehnica din Bucuresti (UPB) a castigat un proiect international finantat prin Erasmus+, din 15.10.2016 pana in 14.10.2019, in urma colaborarii cu 13 universitati si organizatii din strainatate.

Obiectivul principal al CATALYST il constituie dezvoltarea si implementarea unor curricule  fundamentale pedagogice cuprinzatoare folosind ECTS/proiect de Ajustare Modulara (Tuning Modular design) in invatamantul vocational universitar, pentru Vietnam si Laos.

CATALYSTCommunicative Approaches in University Vocational Teaching Methodology focusing on Improving Educational Yield and Sustainability

Partenerii in proiect sunt:

Din Europa:

  1. Universitatea Politehnica din Bucuresti (UPB)
  2. Technische Universität Dresden (TUD)
  3. Paul Francis East representing The Pyramid Group (TPG)
  4. Edge Hill University (EHU)
  5. Limerick Institute of Technology (LIT)

Din Vietnam:

  1. Ho Chi Minh University of Technical Education (HCMUTE)
  2. Ho Chi Minh University of Technology (HUTECH)
  3. Hanoi University of Science and Technology (HUST)
  4. University of Languages and International Studies – Vietnam National University (ULIS – VNU)
  5. Hung Yen University of Technology and Education (UTEHY)
  6. Vinh University of Technology Education (VUTED)

Din Laos:

  1. National University of Laos (NUoL)
  2. University of Health Sciences (UHS)

Informatii suplimentare privind Obiectivele Proiectului

Alte obiective specifice sunt urmatoarele:

• implementarea pregatirii limbii engleze de specialitate conform mecanismului de Asigurare a Calitatii (QA) pentru a asigura participarea efectiva la Programul de Tara si  a folosi acest pachet pentru cerintele de pregatire viitoare in cadrul institutiilor Tarii Partenere.

• implementarea Pregatirii Pedagogice pentru participantii la Programul de Tara pentru a asigura elaborarea de catre Programul Tarilor a unei Curricule de Fond dezvoltata conform necesitatilor locale privind curricula.

• organizarea unei pregatiri privind Asigurarea Calitatii pentru toti participantii la intalnirea initiala (Start Off) pentru a asigura deplina implementare a obiectivelor de proiect si pentru a asigura insusirea Planului de Calitate si a Planului de Contingenta.

• asigurarea infiintarii unei Platforme Online dupa o analiza a necesitatilor in Luna 2 a proiectului pentru incarcarea intregii documentatii academice si administrative.

• crearea unei intelegeri clare a managementului structurilor pentru o operare fluenta a activitatilor academice si administrative.

• dezvoltarea unei programe concentrate asupra persoanelor cu dizabilitati.

• asigurarea Sustenabilitatii prin intermediul Procesului de Acreditare Oficiala pentru Curricula de Fond care sa includa Agrementul de Recunoastere a Modulului Inter-Universitar si a Grupului de Actiune si pentru crearea unui Plan Strategic pentru diseminarea post-proiect si a sustenabilitatii.

• dezvoltarea si implementarea unei strategii clare pentru a maximiza efectele Diseminarii celor doua Conferinte a Zilelor de Constientizare asupra Programului National privind Statutul Proiectului de Tara.

Obiectivele extinse vizeaza:

• dezvoltarea unor standarde educationale nationale si internationale transparente, a unor instrumente de invatare comparabile si a unor standarde de predare conform criteriilor Bologna.

• imbunatatirea calitatii metodologiei de predare si a utilizarii unor instrumente de predare inovative in cadrul Programului Tarilor.

• sustinerea internationalizarii participarii institutiilor UE si PC si a staff-ului de sustinere, precum si a mobilitatii si schimburilor de studenti.

• imbunatatirea calitatii si participarii absolventilor in cadrul sistemului educational si in ocuparea fortei de munca.

  Project Description - English version