Marketing industrial

 

ANGHEL Laurentiu
NICOLESCU Luminita
OLTEANU Valerica
ZAHARIA Razvan

MARKETING

ISBN: 973-7838- 03-3

descriere CIP ISBN

 


      Aceasta lucrare a fost scrisa in scopul realizarii unui instrument de lucru pentru cei care incearca o initiere in stiinta marketingului.
     Prima parte a lucrarii prezinta succint principalele momente ale aparitiei si dezvoltarii marketingului, accentul cazand apoi pe prezentarea politicilor de marketing si a modului de gestionare a acestora.
    Pentru a nu fi lipsiti de informatie, acest atu important, managerii ar trebui sa fie constienti ca, prin cunoasterea comportamentului consumatorilor de pe piata, vor obtine un avantaj competitional major. Cheia spre acest lucru o reprezinta cercetarile de marketing, iar acestea sunt prezentate, pe scurt, in partea a doua a lucrarii.
     Globalizarea reprezinta o tendinta ce nu poate fi ignorata. Cu atat mai mult, era deci necesara o a treia parte, referitoare la particularitatile marketingului pe pietele internationale.

DUMITRESCU Mihaela

MARKETING INDUSTRIAL

ISBN: 973-8449-01-4

descriere CIP ISBN

 

    Lucrarea de fata prezinta conceptele si modelele de baza, instrumente utilizate in marketingul modern, urmarind cu precadere urmatoarele aspecte:
   – mediul de marketing;
   – piata firmei;
   – planificarea strategica in marketing;
   – cercetarea de marketing;
   – marketingul tinta;
   – produsul;
   – pretul – componenta de baza a mixului de marketing;
   – promovarea;
  – distributia;
  – marketingul international.
    Prin problematica abordata, lucrarea vine in sprijinul studentilor, cadrelor didactice si specialistilor in domeniul marketingului, dar si tuturor celor interesati de aceasta stiinta.